فداکار گفت: همه باید برای حمایت از مادران  باردار و شیرده کمک کنند و پای کار باشند تا بتوانیم به اجرای قانون جوانی جمعیت کمک کنیم.

استاندار کرمان در مراسم اختتامیه جایزه جوانی جمعیت گفت: افراد زیادی زحمت کشیدند تا کرمان رتبه برتر را  در جوانی جمعیت کسب کرد. 

وی افزود: از مدیران اجرایی استان کرمان که در این بخش همراهی و کمک کردند، قدردانی می کنیم.

فداکار بیان کرد: از  گروه‌های مردمی از جمله گرو‌های آقای مهدوی قرارگاه جمعیت که از سر تکلیف و انجام وظیفه کمک می کنند، صمیمانه قدردانی می کنم و از دوستان بیمه سلامت قدردانی می کنم که با پیگیری‌های مثال زدنی، در بخش اجتماعی علوم پزشکی نیز کمک کرده و انرزی گذاشتند.

وی از دفتر امور بانوان و خانواده استانداری نیز قدردانی کرد و گفت: راه و شهرسازی استان نیز در بحث واگذاری زمین کمک‌های خوبی داشتند.

استاندار کرمان با قدردانی ویژه از دکتر نخعی بیان کرد: کمک‌های وی و همراهی با طرح هزار روز طلایی که از شهرستان کهنوج آغاز شد، نشان از پای کاربودن همه دارد.

وی گفت: بحث وام در کمیته امداد و بانک‌های مختلف کمک خوبی به مساله طرح جوانی جمعیت کرد.

فداکار افزود:  در بحث‌های حمایتی برای مادران باردار و شیرده همه وظیفه داریم قوانین را در حد اعلا رعایت کنیم و با توجه به بحرانی که کشور در آن قرار دارد، باید در کمک اضافه برای مادران باردار دقت شود. 

وی بیان کرد: همه باید برای حمایت از مادران  باردار و شیرده کمک کنند و پای کار باشند تا بتوانیم به اجرای قانون جوانی جمعیت کمک کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.